Saturday, September 27, 2008


FRIED SPEAKERS, TOASTED TINTED DRUMS, BURNT GUITAR, FIRED SCREWED UP MIC, BOMBED BASS GUITAR, VOICELESS VOICE, ASHED STAGE = ROCK N' ROLLLL!! xp

Friday, September 26, 2008

ahem..couldn't blog without posting some poyoness can i HAHAAH! mother...inlaww! XD
Superbly awesome friend,Esther. we're the Hitz.fm ambassdor XD

SAree VS the SAMfoo boy XD










Went outing with my classmates, ahh didnt know they were super outgoing LOL! thought they were like lame all dota crap people haha but then....we played troley at night on the jj's rooftop like crazy LOL! i sat inside the troley and they were pushing me all around *rempit rempit troley baby*HAHAH! went to mamak to suck some sisha LOL! forst time siaaaa. it was cherry flavour. sisha's a thingy..whichh..ahh GOOGLE urself lah =P it has like 12345678 types of flavours LOL. and tmr night we're going outing again woo. after BBQ [hekhekhek].

Thursday, September 25, 2008


US


ahhhh...stop and stare?? LOL








Berbuka puasa @ McD xD
IM baaaackkkK!! afer 1234567890123456789 billion SECONDS LOL!
Reason...
1.MOdeling (dont laugh you asses) HAhA! well modelled for some beach party organise by Olympia College called the "O'night" its their Orientation Night for graduate this year. Been pulled by Hitz.fm to err model some traditional clothes?? and i thought it said i wan like wear my crappy skinny jeans and tight baju all HAHA oh wells, i weore samfoo by the way XD
2.Performing (as usual :P) @ the beach party with DJ SKeletor && DJFuzz.
Upcoming...
-SMI's Six Form Night Next saturday xD
-Closing of SUmmer Sensation, Roxy && QuiksiLver Revolution
3.Been BUsy witl TRIALSS...and finally... Its OVER!! wooh0o0osss!!
well, not really busy with trials HAaha, been busy reunion-ing with old friends =p
and been having outings with my classmates before SPM and before we leave to our own paths of life =(

Thursday, September 18, 2008

Will be updating soon...preeeetyyy preetyyy soon alright, dear beloved readers bear with me yyooyoo hahah =)
been very tensed with my trials and performances and modeling and YESS MODELING hahaha =D details, after my trials alright ;) stay tuned mother......inlaws =p

Wednesday, September 10, 2008

ASSPEEAM TRIALS...OLE OLEEE TRIALSSS.
Started on errr monday which I forgot what date LOL and ends on the.....which I forgot when also haaha. what i know i screwed my history paper yesterday and today =/
but i think i rocked my Bm and English paper oh yeah plus MOral HAHA! =p
cant wait till trial's over and im gonna rest but at the same time study for the real SPM.
been really exhauted lately stressing out to finish all the chapters to study especially stupid science subjects (Bio,chem && phy)
wishing.....
all the best for those who's having UPSR (LOL!, i remember those days) and SPM trials =)
tip from deva....any question that you dont know how to answer, just mention my name tree times (DEVA!DEVA!DEVA!) and write down his name at the empty blank and wallalalaa, ur answer is absoloutely correct (results may vary) HAAHHA!

I'll be baccckk after trials muahaha (or maybe not, it depends =p)

Tuesday, September 02, 2008

[COuntdown....]
70 More *cencored* Days till ASSSS PEEE AAAMMMM (SPM) =/
I need to freaking studyy arghh study studyyyyy next week's trials 5 more days till trials!! NOOOOO!!!!
Poyo-ing XD